facebook-script

VIDEOGUIDES

Vad kan vi hjälpa dig med?

keyboard_backspace Tillbaka

Återställ filterkapacitet på en GROHE Blue Professional

GROHE Blue E8 fel

Ett GROHE Blue E8-fel är faktiskt inte så mycket ett fel, utan snarare en information till dig om att det nu är dags att byta ditt filter.

Om filtret inte byts ut, försvinner filtreringen och därmed det sköna mjuka vattnet, men med tiden kan det också uppstå risk för bakterieutveckling.

Efter en viss tid med E8-fel kommer maskinen att stänga av inkommande vatten för att skydda maskinen.

När filtret har bytts ut, antingen på grund av vanligt bruk där maxkapaciteten har uppnåtts eller vid den årliga rengöringen, är det därför viktigt att återställa kapaciteten.

Det mest använda filtret för en GROHE Blue Professional utrustning är L-filtret på grund av dess höga kapacitet.

Filtret håller fortfarande ett år oavsett användning, men med denna stora version kan företag ofta nöja sig med att byta filtret en gång om året vid den årliga rengöringen.

Många företag outsourcar den årliga rengöringen och filterbytet till Watertrade för att säkerställa att filtret byts i tid och att maskinen blir ren.

Om du också vill veta mer om detta erbjudande kan du läsa om våra olika serviceavtal på www.watertrade.dk eller kontakta oss på support@watertrade.dk, och vi är redo att hjälpa dig också.

GROHE Blue filter storlek L

BWT ersättningsfilter för GROHE Blue

Kapacitet 2500 L vid 20° dKH

5-fas filter

Inte lämplig för GROHE Blue Home

Kompatibel med GROHE Blue Professional och GROHE Blue Pure

GROHE Blue filter storlek L
1.799,00 kr
2.808,00 kr
Spara 1.009,00 kr
Inkl. moms Leverans inom 1-2 dagar
Kvantitet
Inget konto? Skapa en här